Välkommen till min blogg!

Lite dagboksanteckningar...

Att följa andras fotspår gör inga nya och utan rädsla kan det inte finnas mod.

onsdag, december 17, 2008

Julhandel i Göteborg




Hej! Nu har jag varit i Göteborg hela dagen! Lite bankbesök tog upp min tid, men annars gick jag i affärer och åt lunch med äldste sonen. Det finns onekligen en hel del att titta på!


Jag köpte en ensam, vit julbock på Bolagret. Han var på rea stackarn så han skulle behöva bättras på både här och där. Sedan gick jag till Stadsmissionens secondhand-butik och fyndade gamla spetslakan - hur fina som helst!! Ja sedan kom jag till Balders Hage och där köpte jag...en hel del! Så mycket fint och inte heller särskilt dyrt! Några julklappar hann jag också med, men blommor åkte jag hem och handlade, för de var dubbelt så dyra i den stora staden. Jag skulle vilja handla små duniga änglavingar till granen men vi får se vad som hinns med. Jag borde handlat mat också, men ack så tråkigt!

Inga kommentarer: